REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BAJA-SPORT.PL


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep internetowy Baja-Sport.pl prowadzony jest przez firmę PDZ Janusz Małek z siedzibą w Tychach (43-100), Polska, NIP: 6462650652.
1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.baja-sport.pl oraz warunki zawierania umów sprzedaży.
1.3. Sklep Baja-Sport.pl prowadzi sprzedaż produktów sportowych oraz usług personalizacji odzieży i akcesoriów wyłącznie na rzecz klientów biznesowych, instytucji, klubów sportowych oraz organizacji posiadających numer NIP.
1.4. Sklep nie prowadzi sprzedaży dla klientów indywidualnych (osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
1.5. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:

  • Adres e-mail: [malek.j@interia.pl]
  • Telefon: 601599164
  • Formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.

2. ZASADY SPRZEDAŻY

2.1. Sklep Baja-Sport.pl oferuje szeroki asortyment produktów sportowych oraz usługi personalizacji, takie jak nadruki DTF, haft, sublimacja, grawerowanie laserowe CO2 i fiber.
2.2. Klienci biznesowi, instytucje, kluby sportowe oraz organizacje zobowiązani są do podania danych firmy, w tym numeru NIP, podczas składania zamówienia.
2.3. Po założeniu konta w sklepie klient zobowiązany jest do uzupełnienia numeru NIP oraz pozostałych danych firmy w zakładce "Moje dane". Brak uzupełnienia tych informacji może uniemożliwić złożenie zamówienia.
2.4. Dokonanie zakupu oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz oświadczenie, że zakup jest dokonywany w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub działalnością instytucji.
2.5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wątpliwości dotyczących danych podanych przez klienta.


3. ZAMÓWIENIA

3.1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
3.2. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez sklep.
3.3. W przypadku zamówień wymagających personalizacji (np. nadruki, haft, grawerowanie) czas realizacji może zostać wydłużony do 14 dni roboczych.
3.4. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich wymaganych materiałów (np. logo, grafiki) w odpowiednim formacie i jakości, zgodnie z wytycznymi sklepu.
3.5. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku podania nieprawidłowych danych lub braku płatności w wyznaczonym terminie.


4. CENY I PŁATNOŚCI

4.1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4.2. Dostępne formy płatności to:

  • Przelew bankowy,
  • Płatność online (np. systemy płatności elektronicznych, Autopay),
  • Inne metody wskazane na stronie sklepu.

4.3. W przypadku zamówień personalizowanych wymagana jest pełna przedpłata przed rozpoczęciem realizacji.
4.4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz kosztów dostawy, jednak zmiany te nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.


5. DOSTAWA

5.1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz do paczkomatów InPost.
5.2. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia i doliczane do jego wartości.
5.3. Standardowy czas realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
5.4. W przypadku zamówień wymagających personalizacji czas dostawy może wynosić do 14 dni roboczych.
5.5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze z paczkomatu. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody i zgłosić reklamację.


6. REKLAMACJE I ZWROTY

6.1. Reklamacje dotyczące wad towaru należy zgłaszać drogą mailową na adres kontaktowy sklepu.
6.2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.
6.3. Zwroty produktów personalizowanych (np. z nadrukiem, haftem) nie są możliwe, chyba że produkt jest wadliwy.
6.4. W przypadku towarów standardowych (bez personalizacji) reklamacje są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

7.1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowego użytkowania zakupionych produktów.
7.2. Odpowiedzialność sklepu za wszelkie roszczenia ogranicza się do wysokości zapłaconej ceny za towar.
7.3. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności zamówienia z fakturą w momencie odbioru.


8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO wyłącznie w celu realizacji zamówień i obsługi klienta.
8.2. Administratorem danych jest PDZ Janusz Małek, kontakt: [malek.j@interia.pl].
8.3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
8.4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.


9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklepu.
9.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które będą obowiązywać od momentu ich publikacji.
9.3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
9.4. Wszelkie spory wynikające z działalności sklepu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.


PDZ Janusz Małek
NIP: 6462650652
43-100 Tychy, Polska
[www.baja-sport.pl]